Det blir plaströr

Igår var Morgan med Hanna på öron mottagningen och efter att läkaren hade tittat i båda öronen på henne så kunde han bara konstatera att han inte såg någonting eftersom det fanns vätska bakom båda trumhinnorna igen :(
Hon behövde inte ens göra något hörsel-test eftersom det var så uppenbart att hon hör jätte dåligt,
så den 7 mars blir det operation för att tömma ut vätskan och sätta in nya plaströr *suckar lite*
Hade hoppats hon skulle slippa rören nu,
det har ju fungerat bra i 2 år nu utan några rör.
Men men hon måste ju höra så är det ju bara !!
Hon verkar ta det med ro själv och hade inte alls velat att åka in till operatins-avdelningen innan för att hälsa på,hon hade bara tittat på sköterska och kommenterat att där har hon varit innan så det behövdes inte alls ;-)
SKÖNT !

Här vräker snön ner igen,
är så glad att jag är ledig ikväll om vädret ska fortsätta att vara så här!
Började jobba vid 13,50 igår och inom 1 timme hade vi haft 3 trafik-olyckor-det var verkligen fullt ös hela kvällen.Idag har det tack och lov varit lite lugnare och jag avslutade dagen med att få massage hos min kollega Malin i en halvtimme efter jobbet....guuuuu så härligt det var !!!!!
Hade kunnat ligga där hela eftermiddagen ;-)


Nu jobbar jag 6,50-14,10 och 21,00-07,00 imorgon,
sen är jag ledig i helgen !
Ska bli spännande att se hur det går att jobba ett sånt där dubbel-pass,har aldrig gjort det förr men många av mina kollegor gör det.
Men bara jag kan sova imorgon när jag kommer hem så ska det förhoppningsvis inte vara några problem :)


Sköt om er alla !!


Kram Jessica



Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!

Stackars Hanna :-( Skönt ändå att hon inte brydde sig så mycket om operationsrummet osv... förhoppningsvis kommer operationen att gå jätte bra så hon får höra bra igen snart!!!

Massor av kramar och pussar hjärtat!

Postat av: Fia

Åh vad träligt med öronen! :( Hade ju varit skönt att slippa rör, men Hanna verkar ta det cool tycker jag... Hon tycker ju så klart det är skönt att höra, medan ju tycker att hon borde få höra UTAN operation. Nåja, skall h¨lla tummarna för henne MED så klart!

2006-02-14 @ 20:56:56
URL: http://sophiasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback