Mammas operation mm



Mammas operation gick ganska bra !

Läkaren lyckades att böja hennes knä under narkosen till 90 grader (innan hon sövdes kunde hon bara böja 50 grader,har för mig att 110 är max)så det var ju ändå jätte bra med tanke på hur negativ läkaren var innan han gjorde det.
Sen har det förstås strulat efteråt med bedövning osv men igår blev hon äntligen av med ryggbedövningen och fick smärtlindring genom en pump som hon tyckte fungerade bra.
Dessvärre hinner knät stelna på henne under nätterna så det kommer krävas massor av träning från mamma sida för att det ska fungera,nu böjer hon ändå 85 grader-vilket jag tycker är bra men det blir en tuff vår för henne helt klart för att det ska "förbli" så.
Vi får stötta och heja på henne så mycket vi bara kan.


Annars har det varit en vecka med fullt ös ;-)
I tisdags kväll hade jag en Mary Key-visning här hemma,en kollega till mig säljer de där produkterna och de är så himla bra men ack så dyra !
Men shopping-galen som jag är så kunde jag förstås inte låta bli att köpa bas-paketet med rengöring,
fukt-creme,foundation,ögon-creme och smink-borttagning !
Brukar iofs vara ganska snål när det gäller sådana saker så jag kände att det kunde jag unna mig en gång :o)


Måste lägga in ett par bilder på den fina teckning och halsbandet jag fick av Hanna på Alla hjärtans dag,
hon stängde in sig i rummet i måndags-kväll och gjorde presenter till hela familjen och så fick jag även ett halsband av henne som hon gjort i skolan (la det över den andra bilden för att visa)
Blev jätte rörd,de där små presenterna betyder massor !!!!!


teckning2




teckning1




patricrasmus

Och så en liten bild på bästa kompisarna Rasmus & Patric :-)



Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Wow, vilka fina saker du fick av Hanna.. Klart att du blir GLAD ;-) Det betyder ju mer än allt annat.

Håller fortfarande tummarna att mamma mår bättre snart och att knät funkar på henne. Förstår att hon måste slita hår nu, hoppas att hon hittar energin och orken till det bara!!! Men det var ju jätte skönt att hon får behålla sjukgymnasten från lasarettet oxå.. HÄRLIGT!!

Och SJÄLVKLART ska du unna dig fina saker från Mary Kay, det är du värd tusen gånger om. Och jag vet ju hur härliga produkterna är oxå, eftersom jag har dom själv.. hihi... Vi kommer bli så tjusiga så.... ;-)

Vi får stämma av just HUR snygga vi blivit om några månader när vi ska iväg på egen hand, på tjejhelg, du och jag. Åhhh, vad KUL vi ska ha, tralala.. ;-)

Massor av pussar och kramar till dig hjärtat!

Postat av: Fia

Nah vad fina teckningar du fått, gud så duktig Hon är din lilla goa tjej! (eller vaddå liten förresten...*nostalgisk: )

Hoppas mamma blir bra, det är ju så knepigt med knäoperationer... :/

Mary Kay, visste inte att de fanns längre! De har ju helt fantastiskt bra grejer, körde med deras rengöringsgrejer förut, men nu har jag inte hört om dem på massor med år...

2006-02-26 @ 01:35:27
URL: http://sophiasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback