Bilder från Teneriffa !

Måste lägga in lite bilder från våran resa oxå.


44866-4

Utsikten från våran balkong ner över pool-området,där vi latade oss i stort sett hela veckan :-)

44866-5

Utsikten från taket på hotellet mot havet

44866-3

Barnen på promenad en kväll i början på veckan

44866-6

Hanna badar,hon är som en fisk i vattnet nu mer,
mer under vattnet än över :-)

44866-7


Patric han trivdes bäst under parasollet och åt glass i stora lass.

All Inclusive tack och lov och han kunde hämta så många glassar han ville

(Ja...nästan iaf ;-)


44866-8
Patric & Hanna tillsammans med Jonna & Tove :-)


Kommentarer
Postat av: Fia

Nä men hej bloggkompis!!! Vad mysigt det såg ut på bilderna!!! Visst är det skönt att komma iväg så där mitt i vintern, helt underbart!!! Nu är det ljusare tider på gång, precis vad vi behöver här i mörkret, så blir batterierna laddade igen. Kram på dig från januarikompisen!

Postat av: Anna

Hej gumman!!!

Nu så, nu har jag lyckats få till en egen blogg. Jösses,vad knepigt det var i början att få till rätt med texten. Men nu tror jag att det har blivit hyfsat bra i alla fall. TA en kik när du har tid *fniss*

Puss & kram!

2006-01-14 @ 14:08:28
URL: http://gumsan70.blogg.se
Postat av: Channy

Hallå där, ser att du besökt Teneriffa...var det i januari månad? Ville bara veta hurdant väder ni fick? ska nämligen dit i januari 2007 och är livrädd för dåligt väder. Vore jättesnällt ifall du kan skriva till mig, besök min blogg o skriv där! Mvh Channy

2006-10-12 @ 12:05:48
URL: http://www.channy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback