Nu är jag oxå sjuk...

Jätte skojig blogg det här,det enda jag skriver just nu är om våra sjukdomar *ler snett*
Fick hämta hem Hanna från fritids idag för att hon hade feber,och jag har i ärlighetens namn inte heller kännt mig bra idag.
Så väl hemma så bäddar jag ner barnen i soffan framför en film (Patric är tack å lov frisk igen !!)och sen gick jag och la mig,tog febern och det visade sig att jag hade 38,8.
Jag som i stort sett ALDRIG har feber !
Herre jösses,man blir ju döds-sjuk direkt bara man ser vad det står på termometern ;-)

Mer än så blir det inte här idag,ska krypa ner i sängen och vila igen,känner mig inte pigg nog att vara uppe :-(

Kram till er alla !

Kommentarer
Postat av: Anna O

*ser väldigt sträng ut*

Hörrdu, du LOVADE att vila din buse!! Hoppas verkligen att du kilat och bäddat ner dig i soffan du oxå annars får du med mig att göra ;-)

På söndag är det PIGGELIN som gäller, allt annat får komma i andra hand nu, eller hur? *ler stort*

KRYA PÅ ER!!!!

Massor av pussar och kramar gumman!!!

Postat av: binks

Bädda ner dig om du kan å TA DET LUGNT! Är så lätt att man glömmer bort sig mitt i allt annat elände! Tack för pepp i min blogg :)

2006-01-27 @ 18:02:23
URL: http://binks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback