Patric bättre !

Idag vaknade Patric med mindre feber och den verkar inte ha stigit under dagen,
så nu hoppas jag att vi kan ha hans 4-års kalas imorgon.
Han vill ju så gärna och planerar för fullt vad han och hans kompisar ska göra imorgon och frågar minst en gång i halvtimmen om han har feber...lille gubben ;-)

Vi har iaf förberett för kalas idag och varit och handlat och bakat bullar,bullarna är precis färdiga här nu och jag och barnen har precis fikat på nybakta bullar och mjölk-finns det något godare ?????
Så fortsätt gärna att håll tummarna att allt blir som planerat imorgon :o)

Nu ska jag förbereda lite mat inför kvällen,
och så hoppas jag att Morgan dyker upp ifrån skogen snart,han var bara tvungen att åka dit och titta till sin maskin litegrann ;-)

Kram Jessica





Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman!

Jag håller tummarna stenhårt att Patric mår JÄTTE BRA idag så han kan ha sitt kalas. Lilla gubben, som planerar så mycket ;-)

Ska väl snart sätta fart här och fixa inför Stinas kalas, måste bara dricka mitt kaffe först. OCH tänkte skriva lite i bloggen först!

puss & kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback