Sjukt igen !

Så var stackars lille Patric sjuk igen ! Blir galen snart,de sista veckorna har ju inte gjort annat än avlöst sjukdomarna här i huset.

Patric var ju som sagt mycket piggare igår efter sin feber som han hade i fredags och ungefär en halvtimme efter att han lagt sig igår började han hosta som bara den.
Trodde först det var astman som spökade men medicinerna hjälpte inte ett dugg,
det lät banne mig som kikhosta....trodde han skulle hosta sönder lungorna.
Inte gick det få i honom host-medicin heller *envisa pojk* ;-)

Så i natt har det inte blivit många timmars sömn,hostandet har hållt på hela natten och Patric har förstås oxå sovit jätte oroligt.

Sen imorse han hann knappt vakna förrän han säger i panik att han har ONT i magen och måste bajsa...behöver ju inte gå in på detaljer men det var som vatten kan jag ju säga :o) Idag har han mest  hostat & hostat och fått ont i magen ett par ggr till.
Lille gubben !
Så imorgon får Morgan vara hemma med honom,
vi får försöka turas om litegrann helt enkelt.
Jag har utbildning både på den nya tekniken imorgon + att jag ska få utbildning på att lära mig att använda en sån här DEFF-apparat,som kan användas vid hjärt-stopp.
Kände att jag inte ville missa det.
Sen får vi se hur det blir resten av veckan helt enkelt.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att få sova liiiite mer i natt :-)

*kram*


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh inte ni MED!!! *stön* ja det verkar som om alla är mer eller mindre sjuka nu... Men även ni hann med ett kalas innan, det var ju tur! Våra små bebisar... *drömmer*

Vad mycket kloka saker du hade skrivit som du kommit på! Jag instämmer nog i nästan allt tror jag! Och tycker faktiskt att även om det är rätt jobbigt att vara människa ibland, så är det klart lugnare och känns mer harmoniskt att vara 34 och småbarnsmamma än det var att vara 24 år och singel! Det är så mycket jag slipper fundera på, så mycket jag slipper bevisa för både mig själv och andra! Om man bortser från de där små kråksparkarna vid ögonvrårna och bilringarna på magen, så trivs jag rätt bra med att vara 34! Om det bara inte LÄT så mycket... ;)

Postat av: Jessami

Uscha stackars Patric.Hoppas att han känner sig bättre nu.
Syns imorron gumman,ska bli jätte kul att ses.

Kramelikram

2006-01-25 @ 10:17:09
Postat av: Fia

Hur är det med lilla gubben nu då, blivit frisk ännu? Hoppas det! Våra är piggare nu, tillräckligt för att gå till dagis i alla fall. Skönt! De blir ju inte gladare av att gå hemma och ha tråkigt heller, liksom...

Fy, precis en sån tand är det jag ska ta med, en med fyra kanaler... Är det väldigt jobbigt? Funderar på att försöka få det gjort i narkos, men det är väl uteslutet antar jag... :(

Kul att du gillade kaklet, jag är med så vansinnigt förtjust i det!!!

2006-01-26 @ 01:08:50
URL: http://sophiasblogg.blogg.se
Postat av: Anna

Hej gumman!!

Hoppas att ni mår bättre nu och att Hanna inte blir sämre!!!

Tänker på er MASSOR *men det vet du ju redan*

Pussar och kramar!!!

2006-01-26 @ 09:16:19
URL: http://gumsan70.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback