Dagens dopp i Madsjön

ÄNTLIGEN har vi semester allihop,
hela 3 veckor tillsammans hela familjen UNDERBART !!!

Dagen i dag har gått i städandets tecken men i eftermiddags var vi tvugna att åka ner till sjön för att bada och svalka oss en stund :-)


Patric madsjön 1

Patric har blivit som en fisk i vattnet i år,
helt sjö-vild :-)



Patric madsjön 2

Tar sats på bryggan för att hoppa så långt och med så stort
plask som möjligt ;-)


Patric Madsjön 3

Tjohoo !!!


Hanna badar Madsjön

Hanna dök och letade efter fiskar under vattnet :-)

Imorgon åker vi med mamma och pappa till Göteborg och Liseberg,en heldags-utflykt !
Återkommer i veckan med bilder och rapport därifrån.

Kram kram :-)



Kommentarer
Postat av: Vekis

Tänk ni börjar semester och en annan börjar jobba idag. Men jag jobbar två veckor nu, sedan ska jag vara föräldar ledig två veckor igen.
Hoppas ni får det roligt på Liseberg. Själv har jag aldrig varit dit. Men det blir väl kanske någon gång, när barna blir lite äldre och få åka alla karuseller.

Ha en trevlig och skön semester!!!

Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Vilka härliga badbilder, härligt att se att Patric blivit så vild i vattnet ;-)

Vi hörs snart hoppas jag!!

massor av pussar och kramar så länge ;-)

2006-07-26 @ 22:27:11
URL: http://gumsan70.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback