Ljuvliga semester !!

Är redan inne på min 4:e semester-vecka men det är underbart att veta att jag har precis hälften kvar av min ledighet :-)
Känner mig så nöjd och avslappnad just nu,så jag hoppas att de närmaste veckorna blir minst lika härliga!På måndag börjar ju dessutom Morgan sin semester oxå,så då är vi ju lediga allihop tillsammans i 3 veckor!!Längre än så vill jag inte tänka just nu *ler*

I torsdags åkte jag och barnen ner till husvagnen i Norje Boke,
det var strålande sol så så fort vi var på plats och fått i oss lite lunch så bänkade vi oss vid havet och där tillbringade vi resten av dagen.
Underbart !+23 grader varmt i havet dessutom :)
I fredags sen vaknade vi till ännu en dag med strålande sol och efter frukost fick vi besök av Ellen,Felicia & Dino.Super trevligt !!!
Så vi låg nere vid havet i stort sett hela dagen,Ellen och jag på stranden och bara pratade medans barnen badade och lekte.Underbart :-)
Tom Ellen och jag var i och badade en gång men det var KALLT i vattnet den dagen,vindarna blåste inåt och förde med sig alldeles för kallt vatten *brr* ;-)

H,F,D,P

Glass-ätande barn
Hanna,Felicia,Dino & Patric

Ellen&Jessica

Goa mammor,kollegor & framförallt vänner :)

Tack för en super mysig dag och en extra kram till Ellen som fyller år idag oxå :-))

Senare på kvällen i fredags kom Morgan ner till oss,så då hade vi en liten mys-kväll som Patric säger !
Och drack cola och åt ostbågar & godis !!!

Lördagen & söndagen bara njöt vi av det fina vädret och att umgås hela familjen.Kan inte nog säga hur lungt & skönt det varit :-))

NybadadHanna 

Nybadad Hanna

Fikapåstranden

Fika på stranden

Patric cyklar 
Patric på cykel-tur...

Hannacyklar

...Hanna på väg :)


I söndags vid lunch-tid kom Ingrid & Sture ner till oss,Ingrid började sin semester i fredags och vi bestämde att barnen skulle stanna kvar hos dem några dagar.Så framåt kvällen packade Morgan och jag ihop våra saker och åkte hemåt utan barn !
Konstigt men ganska skönt att få lite egen tid,det händer ju inte så ofta :-)
Så de här 2 dagarna har jag inte gjort speciellt mycket...bara slappat i sol-stolen,löst korsord,läst och fikat...både hos mamma & pappa och idag tillsammans med Marina.
Sedan imorgon åker jag och kusin Maria på vår årliga utflykt till Ullared *tjohoo* :)
Det ska bli så ROLIGT !!
Hoppas bara på att det inte är alldeles full-proppat med folk,men vi får antagligen plats vi oxå :)
Och sedan på torsdag åker jag ner och hämtar barnen igen,
förmodligen blir jag kvar där över dagen då,och badar om vädret är okej!
Här är det ganska molnigt idag men det är ganska så skönt att det kan vara lite svalare en dag.

Kram till er alla :)



Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

Vilka härliga bilder!!! Förstår att du haft det hur mysigt som helst i husvagnen :-)

Hör av mig imorgon!! Hoppas att ni får en jätte trevlig och BRA dag i Ullared imorgon.

Pussar och kramar i massor!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback