Skolavslutning 060616

I fredags slutade Hanna 1:an.Grattis mammas lilla stora tjej :)

Hanna skolavslutning

Vi tog lite bilder hemma innan vi åkte iväg till kyrkan,vädret var ljuvligt,+ 25 grader varmt.

Patric skolavslutning



Skolavslutning

Avslutningen i kyrkan var jätte fin,barnen sjöng så fina sånger och var jätte duktiga,och för att inte tala om rysningarna som går genom kroppen när "Den blomstertid nu kommer" sjungs.
Tyvärr fick jag inga bra bilder alls från kyrkan,de blev så suddiga allihop :(

Patric däremot tröttnade efter 45 minuter på att sitta still i kyrkan så han och kompisarna Adam och Isac försvann ut och lekte istället,tur att de har varandra :)

AdamPatricIsac

Adam,Patric & Isac

När allt var klart i kyrkan så skulle klasserna samlas i respektive klassrum och jag,Patric och mormor gick tillsammans med Marianne och Jonathans farmor och dukade upp fika på gräsmattan medans vi inväntade barnen.
De kom springandes efter 10 minuter och då fikade vi på tårta jag hade köpt på Brokvist konditori (tog lat-varianten i år-men den var otroligt GOD och uppskattad :-))

Äter tårta

Hanna äter tårta

Tårta

Så här såg den ut :-))

Sedan följde barnen med mormor hem och jag åkte till jobbet,där jag tillbringat hela helgen,
men det var sista helg-passen innan semestern nu...
bara 4 pass kvar nu innan ledigheten börjar.Underbart !!


Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

Vilka fina bilder, ljuvliga sommarbarn.. visst gråter man när Den blomstertid nu kommer ska sjungas! Det händer ju varje gång!!

Och tårtan ser helt ljuvlig ut *mums*

Nu är det prick 2 veckor kvar tills vi ses gumman!!! Längtar :-)

Massor av pussar och kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback