Advents-panik !!!!!!!!!

Kan någon tala om för mig varför jag sitter här framför datorn när jag har miljoner saker att ta tag i?!??!?!
Får panik av bara tanken så jag förmodar att det är därför jag sitter här och försöker förtränga allt och läser en massa trevliga bloggar istället ;-)

Herre gud,det är ju 1:a advent på söndag och jag har inte förberett någonting!!!!!
Inte städat nånstans,inte börjat slå in ett enda av alla paketen till barnens adventskalendrar,inte bakat...osv osv och idag är min enda lediga dag innan söndag *gulp*
Dessutom har jag bokat klipptid idag,måste köpa present till min lillebror som vi ska fira på söndag och dessutom måste jag handla lite...jahaja...när ska jag hinna resten ?!?
Skulle behöva en hemhjälp!!!!!!!!!!
Nån frivillig *fniss*

Helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig igen,och sova resten av dagen ;)
Var inte hemma förrän 23,40 igårkväll,var förstås super hungrig då och satte mig vid tv:n med lite filmjölk innan jag gick och la mig.
Helt speedad förstås och kunde inte somna,så vid 2 tiden tittade jag på klockan sista gången innan jag äntligen somnade.
sen är man ju förstås halv-död när klockan ringer 6,30.
Hade planerat att lägga mig en stund igen sen när Morgan & Hanna åkt till bussen men eftersom Patric steg upp med oss andra idag så kändes det inte så snällt att lägga sig igen,
så då hamnade jag här med en STOR kopp kaffe.

Nejhe,det lär inte vara någon som gör något alls åt mig om jag inte tar tag i det själv så det är väl lika bra att börja :)

Kan man förresten få önska att den här hemska dimman ute lättar lite idag oxå?!?
Det är så grått & trist ute!!
SNÖ hitåt tack :)


Kommentarer
Postat av: Vekis

Hej!
Ja, vem börjar inte få panik. Men det är bara att ta det lungt, för det går inte fortare. Inte för mig i allafall. Jag sitter där jag sitter numera. Men jag kämpar på, än har inte tårarna kommit. Vad som hänt. Jag for av hästen förra tisdagen och skada axeln, bryten strax under kulan och kulan var inte heller fin, hade dessutom kommit ur läge. Så jag fick operera mig i fredags o låg på sjukan tills i måndags. Det värsta är att man är bortdomnad i näven, så man kan inte göra något med den. Ska väl förhoppningsvis släppa någon gång. Självklart är det högern också. Allt är en utmaning, bara att gå på toan, prova att torka med fel hand. Men jag lyckades tvätta håret själv. Tråkigt att man inte tar sig någonstans, man kan inte köra bil. Ska försöka skriva lite i bloggen, men det tar tid. KRAM på dig!!!

Postat av: Lena

Vet du du har glömmt nå IGÅR den 28 *blängger surt**

2006-11-29 @ 11:04:54
Postat av: Anna O

Hej igen hjärtat!

Hoppas att det går bra med all inslagning av alla paket. Ta det nu lugnt *tittar strängt på dig* så du inte tar ut dig alldeles. Envisa kvinna som inte kan sitta still!!!!

Pussar o kramar i massor!!

2006-11-30 @ 09:16:29
URL: http://gumsan70.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback