En dag i ishallen

Idag har vi haft en riktigt mysig dag!!
Strålande sol och minusgrader ute,så det har minsann känts som vinter oxå!!

Vi åkte hemifrån halv 10 i morse och hämtade upp Mia & Thererse och åkte direkt till ishallen.
För Patric var det premiär på skridsko och efter en darrig inledning så gick det riktigt BRA!!Han tyckte det var super kul och de sista 10 minuterna klarade han tom åka själv utan hjälp-medel...underbart att se :-)
Han är inte precis rädd av sig,men det visste jag ju iofs sen innan.
Hans kompis Adam var oxå där så de hade jätte kul tillsammans.

Skridskor1

De första stapplande stegen :)

Skridskor2

Sen gick det bättre !!!

Skridskor3

Hanna

Skridskor4

Jobbigt var det ju förstås oxå....:-)

Skridskor5

Therese & Hanna

Tyvärr tog batteriet slut i kameran sen så jag kunde inte fota när Patric åkte själv men får ta bilder
nästa gång,det här ska vi definitivt göra mer :-)

Sen fortsatte vi till Max och åt lunch,förmodligen tillsammans med halva Växjö men det gick bra ändå ;-)
Dagen avslutades med liiiite shopping på Kappahl oxå (kläder till barnen)

Nu är alla 3 ute och leker i snön och jag sitter här och slappar,
är helt slut *s* Får väl kanske försöka ta tag i min enorma stryk-hög sen kanske (vill INTE!!!!)får se om inspirationen kan dyka upp om en stund.
Nu jobbar jag hela helgen så jag får väl passa på att önska alla trevlig helg!!

Kram :)


Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Vilka härliga bilder!!! Kan tänka mig att patric var jätte duktig...

Massor av pussar och kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback