Dagen efter :-)

Kräftor

Igår hade vi kräftskiva tillsammans med våra underbara grannar :)
En super lyckad kväll med god mat,massor av kräftor och gott dricka!!!
Tom jag som inte är överförtjust i kräftor i vanliga fall åt med god aptit,
eller kanske var det snapsen (snapsarna kanske jag ska tillägga *he*)
till som förhöjde smaken :)
Det var hur som helst riktigt smarriga kräftor vi fick tag i,
kinesiska jumbo-kräftor ;-)
Det går kanske inte att jämföra med de svenksa kräftorna man kokar själv men absolut
godkända :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Tack Jessica, Morgan, Hanna och Patric för en kanonkväll! Vackrast var Micke och Jessica med sitt glitter i pannan. Det var längesedan jag skrattat så.

2006-09-03 @ 16:11:53
Postat av: Eva Hägglöf Åkerström

Hej på dig Jessica!
Det är så många som bloggar nu förtiden och jag hinner inte läsa många av dem men nu tog jag mig tid att läsa lite i din 1 mån tillbaks =) Kul o läsa o ni verkar ha haft en skön semester! Min Peter o Jonathan satt också i vår nästan likadana gummibåt som dina Patric o Morgan gjorde i somras ;) lustigt vad liknade famlijeliv man lever ;) Det är väl så det är. Hur som helst så verkar du ju hålla igång med både stavgång och stickningar ;) Duktig tjej!!! Jag är inte så aktiv *ler snett* Tänk vad kul det vore att ses irl nån gång igen..Kul att du har så bra kontakt med Anna! Det är mycket värt det! Kramar från Eva med Jonathan

2006-09-05 @ 08:26:56
Postat av: Eva Hägglöf Åkerström

Just det glömde att skriva att vi också(!) var på kräftskiva hos våra grannar i helgen på lördagen! Kul va´? =)

Kram igen, Eva

2006-09-05 @ 08:28:31
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

Vad härligt att er kräftkväll blev så lyckad!!!

Pussar och kramar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback