Träningsvärk !!

Det är bara förnamnet kan jag lova på hur min kropp värker idag *fnissar*
(Snacka om att vara otränad!!!!!)
Jag,Ellen,Caroline och Petra var och spelade badmington igår,
herre jösses så ROLIGT det var !!!
Har inte spelat sen jag gick i gymnasiet tror jag men det var den sporten jag absolut tyckte var roligast i skolan och var hyfsat duktig på ;-)
Så för några veckor sen bokade vi bana och igår var det alltså dags ;-)
Som vi kämpade och skrattade i en timme,underbart !
Vi var så jämna oxå så spelet flöt på riktigt bra även om nu Ellen & jag lyckades förlora båda set...med siffrorna 16-14 och 15-13...:-) (Nu tror iofs Ellen & jag att domaren räknade fel *he*)
Vi klår dem nästa gång :o)

Ska snart iväg och jobba,jobbar eftermiddagen idag och förmiddagen imorgon så det känns ändå som en ganska så lugn helg...hoppas bara att resten av södra Sverige håller sig lugna nu oxå ;-)

Slänger in en bild på oss tjejer oxå från i våras (bilden har varit med i bloggen tidigare men tåls att visas igen)

SOS

Caroline,jag,Petra & Ellen :)
I love you girls :-) Är så lycklig lottad som har er i mitt liv !!!




Kommentarer
Postat av: Anna O

Bilden tåls absolut att visas igen, super pinglor som ni är ;-)

Skit duktigt att ni kom iväg och spelade, kan riktigt se framför mig hur KUL ni hade... det gör ju det hela så himla mycket lättare!!! Bra jobbat!!!

Pussar och kramar igen ;-)

Postat av: Caroline

Hejsan gumman !!

Ja jisses så kul vi hade. Var inte lätt och äta soppa och dricka drinkar i går på cykelfesten med tanke på träningsvärken i armen *ler*
Vi bara MÅSTE göra om det igen.

Ha en bra dag så ses vi nästa vecka på jobbet.

Kram från Caroline

2006-09-10 @ 12:22:47
Postat av: Ellen

God Morgon Gullan !
Ville bara instämma med er att badmington var SUPER kul.Hoppas det inte dröjer för länge innan vi får
spela igen ,ha en go måndag vi ses imorgon
Kramis Ellen !!!!

2006-09-11 @ 08:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback