Attans

Jag är sjuk!
Förmodligen någon influensa-historia,jag har feber är trött,har ont i magen och yr som attan.
Så mycket som jag har sovit det sista dygnet har jag nog inte gjort på ett år,orkar knappt vara uppe.
Det värsta är nog yrslen,var uppe i morse och hjälpte barnen att bli klara för dagis/fritdids och sen gick jag och la mig och sov till 10...sen kom jag knappt ur sängen,det bara snurrade när jag reste mig upp.
Blev riktigt rädd ett tag innan det lugnade sig,nu är det bättre och jag kan vara uppe igen men känner mig lite frånvarande.
Ska försöka få i mig lite mat så kanske det känns ännu bättre sen.

Det är så himla typiskt,missar badmingtonen med tjejerna ikväll oxå :(
Vi startade egentligen förra ondagen när jag var i Göteborg och hade verkligen sett fram emot ikväll....
missar nästa vecka oxå eftersom jag är i Stockholm då på utbildning *gaaah*
Det är tur vi har bana bokad för hela våren iaf,så jag får väl min chans iaf ;-)

Stackars Patric var alldeles slut igår när han kom hem från dagis,de hade varit ute hela dagen (som vanligt)i regnet och rusket som var,
så hann han bara hem och äta sin kvällsmat sen deckade han i soffan strax efter 18...helt slutkörd :)
Det är tufft att vara ledig i 3 veckor!!!


Dagiskille


Det blåste ju som tusan hela kvällen/natten oxå,full storm ute kändes det som!
Men för första gången i världshistorien fick vi behålla strömmen :) Känns som ett under mer eller mindre!
Idag har det lugnat sig men det är sååå grått & trist ute,
önskar det skulle komma lite snö nu så man fick se solen igen!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Oj då, stackarn, bli så trött ;) Hälsosam trötthet i alla fall, härligt!!

hoppas du mår bättre snart gumman, tänker på dig!!

Pussar o kramar!

Postat av: Camillas lockar

Krya på dig! Ingen hit att må dåligt :-(

2007-01-12 @ 16:36:39
URL: http://www.lockar.se/blog/
Postat av: Vekis

Krya på dig!!!
Kram

2007-01-13 @ 14:44:12
URL: http://vekis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback